Creative headset til gamere

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder
Indlæg: 6796
Tilmeldt: tirs sep 22, 2020 3:13 pm

Creative headset til gamere

Indlæg af nyheder »

BilledeCreative SXFI AIR GAMER er navnet på et spritnyt headset fra producenten Creative. Creative producerer udstyr til computernørder, og dette indbefatter lydkort, grafikkort, headsets og højttalere. Firmaet startede op i starten af 1980’erne af to gode venner i Singapore, og så er det ellers gået slag i slag for Creative, som har vokset sig op blandt de helt store på området. Nu er Creative altså på banen med et nyt headset som primært fokuserer på gamere. Computerspillere har brug for et godt headset, når de spiller løs i den virtuelle verden, og her er Creative SXFI AIR GAMER altså et godt bud på en kommende favorit blandt gamerne. Inden der nu går computerspil i det, skal det fastslås, at Creative SXFI AIR GAMER også sagtens kan bruges til mange andre formål. Personligt har jeg lyttet til musik på computeren, mens headsettet sad på mit hoved. Nu er jeg ikke vant til at have så fyldige headsets på hovedet, så for mit vedkommende blev det anelse for varmt at lytte til musik med dette headset. Dog er jeg ikke sekund i tvivl om, at rigtige gamere vil nyde at tage Creative SXFI AIR GAMER på hovedet. Headset til hjemmearbejdspladser Og det vil folk, som arbejder hjemme i denne så mærkelige tid også. Hjemmearbejdspladser er blevet ekstremt populære, netop fordi man kan klare mange arbejdsopgaver hjemme i dagligstuen foran den bærbare computer. Her er det især programmer som Teams, Skype og Zoom som har været brugt til at holde kommunikationen vedlige, og i det lys er Creative SXFI AIR GAMER absolut et headset som er værd at have med i overvejelserne, hvis man skal have et nyt headset til kommunikationsopgaver. Set fra den tekniske side har jeg lyst til at starte med at nævne plusser ved USB-C og Bluetooth 5.0. Det er en ren fornøjelse at flere og flere produkter anvender samme USB-teknologi, og Bluetooth 5.0 gør dette headset til et stærkt et af slagsen. Med denne version bruger headsettet mindre strøm, hvilket er et stort plus. Som nævnt skal jeg lige vænne mig til størrelsen på Creative SXFI AIR GAMER. Jeg er ikke vant til at have denne størrelse headset på hovedet, men det er en tilvænningssag, og vi skal nok blive rigtigt gode venner på det område. Selve headsettets ørekopper er udstyret med smart teknologi, så du kan styre mange funktioner ved at navigere på ørekoppen. Dette inkluderer for eksempel volumen, spor-rækkefølge og funktionalitet ved ind- og udgående opkald på telefonen. God lydkvalitet Som musikelsker sætter jeg pris på god lykvalitet, og Creative SXFI AIR GAMER er udstyret med 50 mm Neodym-drivere i høj kvalitet, hvilket sørger for levende og detaljerig lyd med stor klarhed og kraftfuld bas. Den prisvindende teknologi Super X-Fi skaber holografisk high-definition lyd, som havde man et avanceret multihøjtalersystem inde i hovedtelefonerne, og dette sikrer en medrivende oplevelse. Mikrofonen kan skrues af og på headsettet, hvilket er den dejlig fleksibel løsning. Den er naturligvis udstyret med nyeste teknologi, som gør at din stemme forstærkes på den gode måde samtidig med at omgivende støj dæmpes. Dette gør at kommunikationen med omverdenen er en fornøjelse for både dig og den eller de personer, som du har ”i den anden ende”. Spændende tilbehør Når du har anskaffet dig Creative SXFI AIR GAMER bliver du måske fristet til at købe noget af det ekstraudstyr der findes til headsettet. Måske kunne et forstærket USB-C kabel vinde din nysgerrighed? Eller hvad siger du til en CommanderMic mikrofon, primært til gaming og online-møder? Det kunne også være en mindre NanoBoom-mikrofon som alternativ til den længere CommanderMic. Creative SXFI AIR GAMER er på markedet til en pris på cirka 1.000 kroner, men headsettet er set på tilbud til en lavere pris. Se meget mere på Creatives danske hjemmeside. Indlægget Creative headset til gamere blev først udgivet på Nettips.dk.

Source: https://nettips.dk/creative-headset-til-gamere/
Besvar