Side 1 af 1

Varde Kommune forlanger: Microsoft skal kompensere naboer til kommende nye kæmpe-datacentre - ellers stopper vi processe

: tors jun 11, 2026 11:20 am
af nyheder
Varde Kommune vil have Microsoft til at kompensere naboerne til selskabets kommende kæmpe-datacentre i kommunen.

Source: https://www.computerworld.dk/art/295881 ... mpaign=RSS